18 de juny 2007

Nou cicle i nou acord per a Cornellà

Em satisfà molt tornar a obrir aquest espai de reflexió i de diàleg com a alcalde de Cornellà.
Torno amb la il·lusió renovada i amb l’agraïment sincer al suport rebut pels ciutadans i ciutadanes de Cornellà i per les persones que creuen en el nostre projecte. Vull recordar allò que vaig dir la nit electoral i que dissabte vaig tornar a repetir en l’acte d’investidura: sento una gran satisfacció però sobretot sento que aquesta confiança en el nostre projecte significa una ampliació de la nostra responsabilitat.
Hem de continuar el camí encetat amb una il·lusió i amb una ferma voluntat per treballar amb honestedat per la nostra ciutat. Això és el que ens ha demanat la ciutadania i això serà el que farem.
Cornellà ha arribat a un clima de maduresa important i continuarem amb la nostra voluntat de sumar diferents sensibilitats socials identitàries i culturals perquè Cornellà segueixi progressant. Com deia Antonio Machado “No me des tu verdad, busquemos juntos la verdad, y la tuya y la mía nos la guardamos”.
Cornellà és una ciutat amb molta vida per davant i volem una ciutat de qualitat, amb respostes per a tothom, amb polítiques socials que marquin el progrés i el benestar de les persones en àmbits com l’educació, les xarxes de protecció a les persones amb més dificultats, amb més riquesa, habitatge de qualitat i protegit, una ocupació estable i un creixement equilibrat i de projecció econòmica i social.
Avui el repte no són els projectes, que ja els tenim, el repte és com fer realitat tot això i per fer-ho, ja ho he dit moltes vegades, cal trobar una corresponsabilitat activa, compromesa i forta.
Per això em vaig comprometre durant la campanya i vaig renovar dissabte en el meu discurs, un gran acord per Cornellà, per sumar, perquè sincerament crec que és la millor manera de progressar. Proposem un gran pacte de ciutat en la que tothom participi amb quatre objectius fonamentals: un pacte per la inclusió social, per la innovació i la igualtat d’oportunitats, per la responsabilitat social i pel desenvolupament equilibrat del nostre territori.
M’apassiona la meva ciutat i també la política perquè crec que és el marc adequat per construir des del progrés, per oferir respostes i solucionar els problemes. L’espai públic és l’àmbit idoni de mediació, de trobada, de comunicació i l’instrument per fer una gestió eficaç.
Tenim uns objectius molt clars i tenim projectes definits que ens faran créixer i millorar com a ciutat i també dins de la pluralitat de la realitat metropolitana.
Iniciem un nou cicle, un nou moment de corresponsabilitat per sumar, per enfortir i per fer de Cornellà una ciutat millor en tots els sentits. Hem de fer-ho junts i a això us animo.

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici