02 de juliol 2007

Reconciliant-me amb el gaudir del temps

Encara que a mi m’agrada més “disfrutar” que “deixar-me anar”. Aquest darrers dies he tornat a redescobrir el silenci quotidià del temps, ha estat una bona sensació, i sobretot un petit plaer poder mirar, amb ulls tranquils, les petjades dels altres.
L’estiu ja es aquí i, amb ell, ens envaeix una explosió de vida social i activitats col·lectives diferents a les de la resta de l’any. Tothom comença a pensar en gaudir del temps lliure i esperar l’arribada de les merescudes vacances. És un temps per dedicar-se més a un mateix i per conversar sobre allò que ens és més proper i que molt sovint el temps de treball ens resta.
Aquest cap de setmana era un bon exemple, malgrat que em vaig oblidar de comentar la celebració del Solstici a la plaça dels enamorats com cada any, oblit que un bon amic em va recordar mitjançant un correu electrònic. Després dels darrers mesos dedicat a un treball molt intens, un diria que quasi exclusivament, volia recuperar i redescobrir les sensacions i el plaer de les coses més properes: passejar per les tardes amb la meva família, llegir un llibre, prendre alguna cosa fresca a la terrassa d’un bar..... volia tenir un cert equilibri entre el meu temps de treball i el meu temps personal, el qual sempre he intentat preservat.
És evident que, un cop establert el nou govern municipal, cal continuar treballant intensament per garantir el seu bon funcionament, per això ara toca la immersió dels seus regidors i regidores, per poder afrontar amb garanties els nous reptes i els nous projectes compromesos que la nostra ciutat necessita.
Però es molt important, també, com en qualsevol feina, tenir vida personal, tenir temps per un mateix, per compartir i per viure altres moments i relacions que no tenen que veure amb l’àmbit de la vida política pública o la vida laboral que cada un tingui. Aquesta reconciliació amb el temps personal ens permet, sens dubte, posar serenor a la nostra vida, ens complementa i fa possible, també, poder continuar la nostra tasca amb més il·lusió i energia.

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici