21 de novembre 2005

Benvinguts al meu blog

Des d'avui, aquest blog surt a la llum pública. És una iniciativa personal que he volgut tirar endavant, després d'uns quants dies de treballar-hi, fer proves i acceptar les contribucions d'amics i amigues prou experts en aquests temes.
Obrir aquesta finestra forma part de les fites que em vaig plantejar a l'inici del meu mandat, per posar en marxa iniciatives que em permetin acostar-me a tots vosaltres. Des que tinc aquesta responsabilitat, he volgut iniciar nous camins d'apropament als ciutadans. Per exemple amb la supressió del tractament d'il·lustríssim per a l'alcalde en el nou Reglament Orgànic Municipal, o amb les mesures de conciliació de la vida laboral i familiar de regidors i regidores, com també amb les visites que faig cada dimarts a un barri diferent per conèixer de primera mà la situació dels carrers, de les obres, del funcionament dels equipaments, o com les trobades que tinc de manera regular amb veïns i veïnes per comentar l'estat de la ciutat.
Aquest blog és una eina de comunicació més, vinculada a les noves tecnologies, que vull que també sigui una nova manera d'estar en contacte amb vosaltres. Espero que m'hi acompanyeu i que hi participeu.
TEMA: CIUTAT

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici